Dat doe je best op het nummer +32 15 33 22 66.
Heb je een vraag? Één van onze experts volgt jouw vraag persoonlijk op van A tot Z.
Op onze hulppagina vind je alle veelgestelde vragen.
Heb je een vraag voor Telenet Business? We helpen je ook graag via WhatsApp of Facebook Messenger.
Bereikbaar voor administratieve vragen op ma-vrij: 8 - 18 u.
Bereikbaar voor technische vragen op ma-vrij: 8 - 22 u. Weekend/feestdagen: 9 - 17.30 u (uitgezonderd 25 december en 1 januari).
We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.
Geen WhatsApp op dit toestel maar wel op je smartphone?
Scan deze QR-code en je start meteen een gesprek met één van onze experts.
Dat doe je best op het nummer +32 15 33 22 66.
Storingen en technische ondersteuning (optie 1)
24/7
Facturen en betalingen (optie 2)
ma-vrij: 8 - 18 u.
Wijzigen van gegevens (optie 2)
ma-vrij: 8 - 18 u.
Product aankopen of aanpassen (optie 3)
ma-vrij: 8 - 20 u.
Verhuis (optie 4)
ma-vrij: 8 - 18 u.
Product opzeggen of bestelling annuleren (optie 5)
ma-vrij: 8 - 20 u.
Voor specifieke vragen over Microsoft 365, het beheer van je social media, je website of je domeinnaam.
Je beheert je producten en diensten makkelijk zelf via MyTelenet of de MyTelenet-app. Denk aan: je factuur raadplegen en betalen, je verbruik opvolgen, een optie (de-)activeren,...
Nog geen login of je wachtwoord vergeten?
Neem een kijkje op onze hulppagina en vind een antwoord op de meestvoorkomende vragen.
Vind een Telenet-winkelpunt in jouw buurt.
Een menselijke aanpak met uiterst persoonlijke service, dat beloven we je.
Bij technische problemen kan je dag en nacht op ons rekenen, elke dag opnieuw. Onze experts staan klaar om je uit de nood te helpen.
Één expert ontfermt zich over jouw vraag en laat pas los wanneer je vraag of probleem écht is opgelost.
Contacteer ons op werkdagen voor 15u en op zaterdag voor 12u en er komt dezelfde dag nog een technieker langs om het probleem te analyseren. We doen ons best om het die dag ook meteen op te lossen.