We zoeken dringend customer service medewerkers in Aalst, Mechelen of Sint-Truiden!
Bij Customer Service reik je onze klanten duurzame antwoorden aan. Thuis op je pantoffels of op kantoor, en via chat, telefoon, sociale media of mail. Aan variatie geen gebrek. Groeien en kansen krijgen? Evengoed check. En dat vast contract? Dat steek je meteen op zak.
Bij Customer Service krijg je een competitief brutoloon, aangevuld met een heleboel extralegale voordelen. Denk aan maaltijdcheques (lekker handig), een hospitalisatieverzekering die je kunt uitbreiden naar het volledige gezin, een telefoonabonnement, een smartphone en korting op onze Telenet-producten. Je kunt flexibel werken, thuis (tot drie dagen per week, met een extra onkostenvergoeding) of op een van onze open en gezellige coworking spaces. Bovendien investeren we in opleidingen – in jóu, dus!
We halen alles uit de kast om jou te verwelkomen. Maar ook na je onboarding blijven we erover waken dat je je goed voelt bij ons, met thuiswerkopties, wellbeing-initiatieven, veel autonomie, en ga zo maar door.
Bij Customer Service hebben we zowel B2B- als B2C-functies. Elke dag nieuwe mensen helpen, of het vertrouwde gezicht van een vaste klant worden: het kan allemaal.
Van algemene vragen beantwoorden tot je tanden zetten in technische problemen: ons team van Customer Service biedt ruimte aan beide soorten profielen, die zonder uitzondering eersteklas assistentie bieden.
Je weet hoe onze klanten optimaal genieten van online klantenmeetings of van videobellen met de bomma, en je fikst hun problemen. Je staat hen bij via calls, mails, chat of socialemedia – vlot, vriendelijk en met een vleugje humor.
Je reageert op een vacature door je cv en motivatiebrief in te sturen. Al dan niet met een strik errond.
Eén van onze recruiters belt je zo snel mogelijk op. Vuur tijdens dit gesprek gerust je eerste vragen af.
Tijd voor een online oefening, waarin we je competenties uitgebreid tegen het licht houden.
Je hebt een babbel met de recruiter. Voor bepaalde functies sluit de hiring manager mee aan.
Tot slot heb je een gesprek met de manager, waarna we je een voorstel doen. Voor sommige functies breng je een bezoek aan de vloer.