Privé - Business

KING Veel mobiel surfen, sms’en en bellen KONG Belachelijk veel mobiel surfen, sms’en en bellen KING & KONG met toestel Prijs Volgens Verbruik Betaal enkel wat je verbruikt

Hoeveel kost King?

4G Smartphones tegen een straffe prijs bij KING en KONG. Leer hier meer over de formules

Nokia Lumia 735 Gray

Nokia Lumia 735 Gray
Eenmalig
299.95
  • 4.7" capacitive touchscreen
  • MicroSD slot tot 128GB
  • 3G, 4G, WiFi & Bluetooth
  • 6.7 MP Carl Zeiss camera met autofocus en LED flits

Toestel voorradig

Details Toestel

Je toestel meteen instellen (vb. e-mail)? Dat kan met onze handige Mobile Configurator.

Je maandelijkse bijdrage:

0/m

Je abonnement

KING
KING Supersize
KONG
Specificaties

Wat is KING?

Elke maand:

  • 150 minuten bellen
  • 10.000 sms'jes versturen
  • 1 GB mobiel surfen

Elke maand kan je voor 1 gigabyte surfen terwijl je onderweg bent. Om je een idee te geven: dat is meer dan 6 uur filmpjes kijken op YouTube, 100.000 mails zonder bijlage versturen, meer dan 5000 bezoekjes aan Facebook, ... Veel dus. Gigaveel. Surf je via je draadloze netwerk thuis of via een van de vele Wi-Free-hotspots of -homespots, dan verbruik je zelfs niets. Met KING, KONG en Prijs Volgens Verbruik kun je op een BlackBerry-toestel niet genieten van mobiel internet.



  • Heb je een superdrukke maand en bel, sms of surf je meer dan wat in je maandprijs is inbegrepen?
    Dan betaal je je bij Telenet niet blauw:
    • Bellen € 0,15 /min.
    • Sms sturen € 0,07
    • Sms ontvangen gratis
    • MMS sturen € 0,07
    • MMS ontvangen gratis
    • Surfen: € 0,03 / MB
  • Duidelijk op je aanrekening
    Je extra verbruik staat apart vermeld op je maandelijkse aanrekening. Zo heb je altijd een duidelijke kijk op je verbruik.

Extra verbruik en buitenland

Ook daar geniet je een straffe prijs. Olé! Als je van of naar het buitenland wil bellen of sms'en, dan komen deze belkosten bovenop je maandelijkse King-prijs. Maar wees gerust, als King-abonnee geniet je een voordelig tarief:

  • Bellen naar het buitenland: vanaf € 0,35 / min
  • Gebeld worden in het buitenland: vanaf € 0,06 / min
  • Sms sturen in het buitenland: vanaf € 0,07 / sms
  • Sms ontvangen in het buitenland: gratis
  • Surfen in het buitenland: vanaf € 0,20 / MB
Bekijk hier al onze tarieven
  • Om een mobiel abonnement met gsm of tablet te bestellen, moet je minstens 2 maanden Telenet-klant zijn voor internet, vaste telefonie, kabel-tv of digitale tv of minstens 12 maanden Telenet-klant zijn voor mobiele telefonie. Bij een abonnement met toestel dien je je aanrekening via domiciliëring te betalen. Je kan de overeenkomst van de Telenet Mobiele diensten onmiddellijk en kosteloos opzeggen tijdens de eerste 12 maanden. Telenet rekent je enkel een vergoeding voor de restwaarde van het toestel aan.
  • Slechts 1 toestel per mobiel abonnement en max 4 toestellen per klant.
  • Om een mobiel abonnement met deze gsm of tablet te bestellen, moet je minstens 4 maanden Telenet-klant zijn voor internet, vaste telefonie of digitale tv of minstens 12 maanden Telenet-klant zijn voor mobiele telefonie. Bij een abonnement met toestel dien je je aanrekening via domiciliëring te betalen. Je kan de overeenkomst van de Telenet Mobiele diensten onmiddellijk en kosteloos opzeggen tijdens de eerste 24 maanden. Telenet rekent je enkel een vergoeding voor de restwaarde van het toestel aan.
  • Slechts 1 toestel per mobiel abonnement en max 4 toestellen per klant.
  • Om een mobiel abonnement met deze gsm of tablet te bestellen, moet je minstens 4 maanden Telenet-klant zijn voor internet, vaste telefonie of digitale tv of minstens 12 maanden Telenet-klant zijn voor mobiele telefonie. Bij een abonnement met toestel dien je je aanrekening via domiciliëring te betalen. Je kan de overeenkomst van de Telenet Mobiele diensten onmiddellijk en kosteloos opzeggen tijdens de eerste 24 maanden. Telenet rekent je enkel een vergoeding voor de restwaarde van het toestel aan.
  • Slechts 1 toestel per mobiel abonnement en max 4 toestellen per klant.
  • Om een mobiel abonnement met deze gsm of tablet te bestellen, moet je minstens 4 maanden Telenet-klant zijn voor internet, vaste telefonie of digitale tv of minstens 12 maanden Telenet-klant zijn voor mobiele telefonie. Bij een abonnement met toestel dien je je aanrekening via domiciliëring te betalen. Je kan de overeenkomst van de Telenet Mobiele diensten onmiddellijk en kosteloos opzeggen tijdens de eerste 24 maanden. Telenet rekent je enkel een vergoeding voor de restwaarde van het toestel aan.
  • Slechts 1 toestel per mobiel abonnement en max 4 toestellen per klant.
  • Om een mobiel abonnement met deze gsm of tablet te bestellen, moet je minstens 4 maanden Telenet-klant zijn voor internet, vaste telefonie of digitale tv of minstens 12 maanden Telenet-klant zijn voor mobiele telefonie. Bij een abonnement met toestel dien je je aanrekening via domiciliëring te betalen. Je kan de overeenkomst van de Telenet Mobiele diensten onmiddellijk en kosteloos opzeggen tijdens de eerste 24 maanden. Telenet rekent je enkel een vergoeding voor de restwaarde van het toestel aan.
  • Slechts 1 toestel per mobiel abonnement en max 4 toestellen per klant.
  • Om een mobiel abonnement met deze gsm of tablet te bestellen, moet je minstens 4 maanden Telenet-klant zijn voor internet, vaste telefonie of digitale tv of minstens 12 maanden Telenet-klant zijn voor mobiele telefonie. Bij een abonnement met toestel dien je je aanrekening via domiciliëring te betalen. Je kan de overeenkomst van de Telenet Mobiele diensten onmiddellijk en kosteloos opzeggen tijdens de eerste 24 maanden. Telenet rekent je enkel een vergoeding voor de restwaarde van het toestel aan.
  • Slechts 1 toestel per mobiel abonnement en max 4 toestellen per klant.
  • Je kunt ermee bellen en gebeld worden in Europa (tariefzone EU), niet in België. Je kunt er dus niet mee bellen vanuit België naar het buitenland
  • Je kunt er niet mee sms'en of surfen. Bekijk de tarieven voor sms'en en surfen in het buitenland
  • Je kunt het pakket niet apart bestellen of belminuten bijkopen
  • Loopt je contract af of betaal je een restwaarde voor je toestel? Dan geniet je ook niet meer van het pakket met EU-belminuten
  • Je geniet alleen van het pakket als je een toestel met looptijd van 24 maanden neemt, en dit tijdens die 24 maanden
Opties
 

Optie KONG Surf

Voor wie nog meer wil surfen met zijn smartphone is er de optie KONG Surf. Hiermee krijg je 2 GB extra volume in België bovenop je abonnement.

Optie KONG Surf, dat is...

  • 2 GB extra volume in België
  • surfen via 4G
  • Verbruik je extra? Dan betaal je € 0,03/MB in België als je het maandelijkse volume overschrijdt
  • Geen contractduur alleen in de eerste maand geldt een opzegvergoeding van € 5

Let wel: Surfen in het buitenland is niet inbegrepen. De tarieven van mobiel surfen in het buitenland zijn hoger dan die van mobiel surfen in België. Daarom adviseren we om datagebruik in het buitenland goed in de gaten te houden. Bekijk de buitenlandse tarieven.

Hoe bestellen?

  • Heb je nog geen mobiel abonnement van Telenet? Kies dan de optie die je wilt tijdens je online bestelling.
  • Heb je al een mobiel abonnement van Telenet? Bestel de optie rechtstreeks via deze bestelknop:

    Bestellen

€ 10

(per maand)

Ik ben al KING en wens KING Supersize te bestellen?

Al een KING-abonnement?

Dan kun je ook kiezen voor de optie KING Supersize. Voor maar € 5 extra verdubbel je je belminuten, sms’en mobiel internet. Je kan deze optie rechtstreeks bestellen via deze bestelknop:

Bestel
Kan ik KING bestellen?

Abonnement zonder smartphone

Iedereen kan onze Mobile-abonnementen zonder toestel bestellen. Je moet dus geen enkel ander abonnement bij ons hebben.

Abonnement

Maximum

Prijs volgens verbruik

Geen maximum

KING en KONG

Max. 20 abonnementen/gezin of bedrijf

Supersize je KING!
Ben je KING? Supersize je abonnement en je krijgt dubbel zoveel belminuten, sms’en en mobiel internet.

Abonnement met smartphone

Er zijn 2 formules om een abonnement met smartphone te bestellen…

  • Directe korting op je smartphone
  • Maandelijkse prijs voor je toestel

Om een mobiel abonnement met toestel te nemen moet je voldoen aan een voorwaarde. Lees er alles over.

Online bestellen: wat nodig?

Nog geen Telenet Mobile-klant?

  • Identiteitskaart
  • Simkaartnummer en factuur van je vorige operator (als je je nummer behoudt)

Belangrijk: zeg je nummer zeker zelf niet op. Anders kunnen we het niet meer overbrengen naar Telenet.

Al Telenet Mobile-klant?

  • Wil je een extra lijn? Hou je laatste aanrekening bij de hand
  • Een bestaand abonnement aanpassen? Je kunt niet online bestellen, maar we helpen je graag verder in een van onze winkelpunten.

Lees meer over je overstap en eventuele vergoedingen

Wat als ik reeds een Telenet abonnement met toestel heb?

KING- of KONG-abonnement genomen vóór 22/9/2014?

We veranderen niets aan je huidige contract. Je kunt dus overstappen, maar betaalt een restwaarde voor je huidige toestel.

  • Je kunt kiezen voor KING of KONG met een ander toestel
  • De restwaarde voor je huidige toestel vind je in Mijn Telenet

 

KING- of KONG-abonnement genomen na 22/9/2014?

Vrij overstappen qua abonnement

Ander toestel?

Je kunt vrij overstappen

  • Van KING naar KONG (12 maanden)
  • Van KING naar KONG (24 maanden)

Je behoudt dan wel je toestel.

Wil je een nieuw toestel? Dan betaal je een restwaarde voor je oude toestel.

Wil je overstappen van een contract van 12 naar 24 maanden, of omgekeerd? Dan betaal je een restwaarde voor je huidige toestel.

Wat is mogelijk met King?

Prima bereik

Onderzoek door Commsquare, een onafhankelijk onderzoeksbureau, heeft aangetoond dat het Mobistar netwerk, waarvan KING en KONG klanten gebruik maken, even goed is als dat van Proximus.
Recent werd het netwerk uitgebreid met de 4G technologie waar KING en KONG klanten zonder meerkost van gebruik kunnen maken. Tegen het einde van dit jaar voorziet Mobistar een nationale 4G-dekking van 84 % van de bevolking. Eind 2015 zal de dekking in 4G die van 2G evenaren.

Ontdek de netwerkkwaliteit in jouw regio en zie de evolutie van het 3G-bereik in België.

1 GB mailen en surfen

Elke maand kan je voor 1 gigabyte surfen terwijl je onderweg bent.
Om je een idee te geven: dat is meer dan

100.000 mails
zonder bijlage

5.000 bezoekjes
aan Facebook

6 uur filmpjes
kijken op Youtube

Veel dus. Gigaveel.
Surf je via je draadloze netwerk thuis of via een van de vele Wi-Free-hotspots, dan verbruik je zelfs niets.

Wat is 4G?

4G zorgt voor een ongelofelijke internetsnelheid op je smartphone of tablet.

10 keer sneller downloaden dan met 3G

Chatten, surfen, foto’s uploaden of bestanden downloaden? Met 4G gaat alles supersnel.

Meer info over 4G

Hoe King worden?

1. Bestellen

Je bestelt makkelijk en in 5 minuutjes online.

Meld je hier aan en ontdek wat overstappen naar King exact betekent voor jou!

2. Overstappen

Wil je je nummer behouden? Geen probleem, geef dit aan bij je bestelling. Wij nemen dan contact op met je huidige gsm-operator en zeggen voor jou het contract op. Belangrijk: niet zelf je contract opzeggen!

3. Nieuwe SIM-kaart

Je ontvangt je nieuwe Telenet-simkaart waar je maar wilt: thuis, op het werk, … Koos je voor:

  • een abonnement met toestel? Dan levert de koerier alles. Hij start ook meteen de activering. Superhandig!
  • een abonnement zonder toestel? Dan krijg je alles wat je nodig hebt via de post en mail. Activeer zelf je abonnement heel eenvoudig via onze bevestigingsmail.

Behoud je je nummer? Je krijgt van ons een sms wanneer je je nieuwe Telenet-simkaart in je gsm mag stoppen. Tot dan bel je met je oude simkaart.

4. Je bent Mobiel!

Je kan nu elke maand mobiel surfen, sms'en en bellen zonder tellen.

Waarom online bestellen?

Goedkoper

Wie online bestelt, krijgt vaak een extra voordeel. Als er iets geleverd moet worden (bv. GSM-toestel), gebeurt dit sowieso gratis.

In 5 minuten geregeld

Online bestellen is makkelijk en snel: je kiest, vult je gegevens in en bevestigt. Hou wel je identiteitskaart bij de hand tijdens je bestelling.

14 dagen bedenktijd

Elk product dat je online bestelt, kun je tot 14 dagen na de installatie opzeggen (met uitzondering van een GSM). Volledig gratis natuurlijk.

Veilig

Om online te bestellen hebben we geen creditkaart of bankkaart gegevens van je nodig. Al je gegevens worden uiteraard via een beveiligde site verwerkt. Onze bestelprocedure voldoet daarnaast ook aan de strenge eisen van de onderstaande organisatie.

 Veilig online winkelen

Nog vragen?

Kan ik blijven bellen tijdens mijn overstap naar Telenet Mobile?

Wees gerust, je zal sowieso altijd kunnen blijven bellen.

Hoe gaat het in zijn werk?

  • Je bestelt je nieuwe Telenet-abonnement
  • Het abonnement wordt geactiveerd
    • Winkel: onmiddellijk
    • Post: zodra je het online doet (link in mail) of contract terugstuurt
  •  Binnen de 2 werkdagen wordt je nummer overgedragen
    • Tot dat moment blijf je bellen via je huidige operator (met je huidige simkaart)!
    • Je krijgt een sms van Telenet als we starten met de nummeroverdarcht
  • Steek je Telenet-simkaart in je gsm en je belt via Telenet Mobile

Mobile van bestellen tot bellen

 

Al Telenet Mobile-klant?

  1. Je krijgt een bevestiging van je bestelling
  2. Zodra je nieuwe abonnement start, verwittigen we je via sms. Je betaalt vanaf dan de prijs van je nieuwe abonnement

Lees meer over…

 

Nog geen Telenet Mobile-klant?

  1. Je krijgt een bevestiging van je bestelling
  2. Je krijgt je nieuwe simkaart
  3. Je moet je Telenet Mobile-abonnement activeren

Goed om te weten: je blijft bellen met je huidige abonnement tot je nummer bij Telenet actief is.

Activeringskosten

Je betaalt geen activeringskosten voor KING en KONG. Alleen voor Prijs volgens verbruik betaal je eenmalig € 5.

Hoe gebeurt levering voor mobiel?

Levering via…

Voor…

Bpost
(abonnementen zonder toestel)

  • Prijs volgens verbruik
  • KING & KONG
  • KING Surf & KONG Surf

Koerier
(abonnementen met toestel)

  • KING/KONG met toestel (12 of 24 maanden)
  • KING Surf/KONG Surf met USB-modem of 4G Mobile WiFi

 

Levering via koerier?

Residentiële klant

Wie aanwezig?

Wat nodig?

  • Voorkeur: Telenet-klant
  • Kan de klant niet? Gezinslid (min. 18 jaar oud) met kopie van de identiteitskaart van de klant
  • Identiteitskaart klant
  • Levering toestel? Bankkaart (Bancontact of Maestro)
  • Nummerbehoud, maar niet eigenaar van het nummer? Kopie identiteitskaart eigenaar

 

Business-klant

Wie aanwezig?

Wat nodig?

  • Voorkeur: verantwoordelijke van het bedrijf
  • Kan de verantwoordelijke niet? Medewerker met kopie van de identiteitskaart van de bedrijfsverantwoordelijke
  • Identiteitskaart bedrijfsverantwoordelijke
  • Statuten van het bedrijf, de oprichtingsakte of de btw-documenten
  • Levering toestel? Bankkaart (Bancontact of Maestro)
  • Nummerbehoud, maar niet eigenaar van het nummer? Kopie identiteitskaart eigenaar

 

Hoe verloopt levering?

  • Koerier controleert met jou de bestelling, identiteitskaart(en) en het contract
  • Jij tekent het contract, het domiciliëringsformulier en voor ontvangst. Je betaalt eventueel je toestel via Bancontact of Maestro
  • Koerier scant de documenten (contract, identiteitskaart, …)

Van Telenet Mobile naar KING of KONG?

Bestel eenvoudig online. Hou wel rekening met je huidige situatie:

Heb je Telenet Mobile zonder gsm?

  • Je stapt kosteloos over
  • Geniet je een promotie? Die valt helaas weg

Heb je Telenet Mobile met gsm?

Bekijk in Mijn Telenet hoeveel je restwaarde bedraagt (Mijn mobiele diensten > je abonnement > Bekijk restwaarde).

Wat met je simkaart, voicemail en berichten?

Hoe Telenet Mobile-abonnement activeren?

Nog geen mobiel abonnement bij Telenet?

Levering

Activering

Winkel

De medewerker start de activering onmiddellijk.

Post

Je moet zelf activeren. Dit kan…

  • online (via link in mail)
  • door contract terug te sturen

Koerier

De koerier start de activering bij levering.

Na activering bel je…

  • met een nieuw gsm-nummer na maximaal 2 uur
  • met je vertrouwde gsm-nummer vanaf de volgende werkdag
  • bij een bedrijfsabonnement na 2 werkdagen

Ondertussen blijf je bellen met de simkaart van je huidige operator.

Goed om te weten: behoud je je nummer?

  • Dan kan de activering alleen gebeuren als je ons je gegevens hebt doorgegeven zoals je vorige operator ze kent! Als de gegevens fout waren, contacteren we je
  • Zeg je abonnement niet op bij je huidige operator. Anders kunnen we je nummer niet meer overbrengen naar Telenet. Met de juiste gegevens regelen we de overstap voor jou!

Wel al een mobiel abonnement bij Telenet?

  • Een nieuw abonnement, maar geen nieuwe simkaart nodig?
    • De activering start automatisch dezelfde werkdag
  • Een nieuwe simkaart nodig (kapot, verloren of ander type simkaart)?
    • Post of koerier: bel 0800 66 037 om te activeren
    • Winkel: de medewerker start de activering

Kan ik KING/KONG bestellen?

Abonnement zonder smartphone

Iedereen kan onze Mobile-abonnementen zonder toestel bestellen. Je moet dus geen enkel ander abonnement bij ons hebben.

Abonnement

Maximum

Prijs volgens verbruik

Geen maximum

KING en KONG

Max. 20 abonnementen/gezin of bedrijf

Supersize je KING!
Ben je KING? Supersize je abonnement en je krijgt dubbel zoveel belminuten, sms’en en mobiel internet.

 

Abonnement met smartphone

Er zijn 2 formules om een abonnement met smartphone te bestellen…

  • Directe korting op je smartphone
  • Maandelijkse prijs voor je toestel

Om een mobiel abonnement met toestel te nemen moet je voldoen aan een voorwaarde. Lees er alles over.

 

Online bestellen: wat nodig?

Nog geen Telenet Mobile-klant?

  • Identiteitskaart
  • Simkaartnummer en factuur van je vorige operator (als je je nummer behoudt)

Belangrijk: zeg je nummer zeker zelf niet op. Anders kunnen we het niet meer overbrengen naar Telenet.

Al Telenet Mobile-klant?

  • Wil je een extra lijn? Hou je laatste aanrekening bij de hand
  • Een bestaand abonnement aanpassen? Je kunt niet online bestellen, maar we helpen je graag verder in een van onze winkelpunten.

Lees meer over je overstap en eventuele vergoedingen

Huidig gsm-nummer behouden bij overstap?

Wil je graag KING of KONG worden? Dan kun je je huidige gsm-nummer behouden.

  • Wij regelen je overstap. Je hoeft er niets voor te doen
  • Belangrijk: zeg zeker niet zelf je nummer op bij je huidige operator, want dan kunnen we het niet meer overbrengen naar Telenet!
     

Dus…

Bestel gewoon online en hou bij de hand…

  • Simkaartnummer
  • Gsm-nummer
  • Klantnummr bij je huidige operator
     

Goed om te weten

  • Eventuele belwaarde bij je vorige operator kun je uiteraard niet overzetten naar je nieuwe Telenet-abonnement
  • Je kunt met je huidige simkaart wel blijven bellen tot je nieuwe Telenet-abonnement actief is. Lees meer