Je kan alles zelf regelen via internet. Da's zo gebeurd. Of we helpen je graag telefonisch verder via 0800/66 046.

1. Naar waar verhuis je?
  • Ga je bouwen of verbouwen en is er nog geen kabelaansluiting? Dan voorzie je best op voorhand de bekabeling buiten en binnen in je huis en breng je ons best minimum 6 weken op voorhand op de hoogte.
    Lees hier hoe
  • Ga je verhuizen en is er al kabelaansluiting? Breng ons minimum 3 weken op voorhand op de hoogte, zo kunnen we de aansluiting en activering van je Telenet-producten tijdig regelen.
    Lees hier hoe

Telenet is beschikbaar in heel Vlaanderen (behalve in Voeren) en in 8 van de 19 Brusselse gemeenten (zie lijst)

2. Wat wil je verhuizen?

Ik ben Telenet klant en wil enkel mijn huidige producten verhuizen, zonder meer.

Vul het formulier in op Mijn Telenet en wij nemen contact op met jou
Of neem zelf contact op met onze klantendienst op het nummer 0800/66052

Ik ben Telenet klant en wil bovenop mijn huidige producten, extra diensten bestellen

Kies hier de combinatie van producten die je wilt hebben op je nieuwe adres en vul de nodige gegevens in tijdens het bestelproces. Wij doen de rest!

Ik ben nog geen Telenet klant en wil producten kiezen voor mijn toekomstige adres

Kies hier de combinatie van producten die je wilt hebben op je nieuwe adres en vul de nodige gegevens in tijdens het bestelproces. Wij doen de rest!

3. Weg
*kolom moet weg*
4. Weg
*kolom moet weg*
3. Installeer je producten
  • Eens je producten gekozen, kan je een tijdstip kiezen om je diensten te installeren.
  • Steek je zelf de handen uit de mouwen of laat je het liever over aan de Telenet-installateur? Jij krijgt de keuze.