nl

Alles over de prijsaanpassing

Vanaf 2 juni 2024 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementsprijzen van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie. Ze verhogen met 3,5%.

Wat betekent dat voor jou?

Op je persoonlijke overzicht zie je wat het exact voor jou betekent. Log in met je klantennummer en je familienaam om je overzicht per product te zien. Lukt het niet om aan te melden? Zorg dat je dezelfde naam gebruikt die op je aanrekening staat. 

Veelgestelde vragen

Over de aanrekening
Over de korting
Hoe houden we je op de hoogte?
Over de aanrekening
Over de korting
Hoe houden we je op de hoogte?

De prijsaanpassing gaat in op 2 juni 2024. Je ziet dat op je eerste aanrekening na die datum.

Betaal je niet maandelijks? Dan kan het nog even duren voor je de eerste aanrekening met de nieuwe prijzen ontvangt. Dat is afhankelijk van je aanrekeningsperiode.

Abonnementsperiode aangerekend voor 2 juni 2024?

De nieuwe prijzen zijn zichtbaar op je eerste aanrekening na 2 juni. Voor de periode tot en met 1 juni worden nog de oude prijzen toegepast. Op die aanrekening zie je dus misschien eenmalig een bedrag dat iets lager is dan de nieuwe prijs.

Je behoudt je korting zolang je in aanmerking komt en zolang ze loopt! Van welke korting geniet je?

Sociaal tarief of groepskorting

De prijsaanpassing is van toepassing. We brengen je korting in mindering op de aangepaste prijzen.

Werkgeversbijdrage: Telenet Incentive Plan

Je werkgever beslist of hij de prijsaanpassing (geheel of gedeeltelijk) op zich neemt. 

Is dat niet zo? Dan verhoogt je aanrekening met het bedrag van de prijsaanpassing. Voor meer informatie kan je terecht bij je werkgever.

We informeren je persoonlijk tussen 19 april en 2 mei 2024 over de aanpassing via e-mail of per brief.

Wens je naar aanleiding van deze prijswijziging je Telenet-diensten stop te zetten? Dat vinden we natuurlijk jammer. Maar je kan ze kosteloos opzeggen via onze klantendienst.

Goed om te weten
  • Er is geen prijsaanpassing voor deze producten: Telenet Essential Internet FIVE en TEN, FreePhone Business, sociaal internetaanbod, sociaal internetaanbod + TV, zenderpakketten, opties vaste en mobiele telefonie en internet, verbruik buiten bundel van vaste en mobiele telefonie, TV-theek opvragingen, installatie-en activeringskosten, prijs volgens verbruik, domeinnamen, cloud, security en hosting producten.
  • Heb je vragen over de aanpassing? Dan kan je altijd terecht bij onze Klantendienst.